Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме…
Форми оцінювання
мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні
сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому
продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння
учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації,
використовується підсумкове оцінювання; оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань
та навичок.
Корисно
дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: самому
виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися,
що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; залучити
колег та учнів до створення інструментів оцінювання; уникати використання
незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв; проранжувати
і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Немає коментарів:
Дописати коментар